WorldDAB, asociația care promovează emisia digitală a radioului (DAB) în întreaga lume, a anunțat lansarea unei noi imagini pentru DAB+, pentru piețele internaționale.

Liber la utilizare, pentru părțile interesate în promovarea DAB+, noul logo își propune să asigure promovarea si comercializarea DAB+ la nivel internațional.

Disponibil pe site-ul WorldDAB, logo-ul intenționează să îmbunătățească recunoașterea transfrontalieră a DAB + de către consumatori. Logo-ul înlocuiește vechea imagine DAB alb-negru, utilizat de mai mult de un deceniu.

Germania, Franța, Olanda, Belgia și Austria sunt primele țări care utilizează deja sigla iar alte ţări urmează să facă schimbarea în cursul acestui an. Este deja utilizat de producătorii de aparate de recepţie radio digital, radiodifuzori publici și comerciali și producători de echipamente auto.

WorldDAB spune: „Noul logo va ajuta la îmbunătățirea gradului de conștientizare a consumatorilor față de DAB+ și va oferi claritate producătorilor, care pot beneficia de adoptarea în creștere a DAB+ în Europa și în afara ei. Noul design întruchipează modul modern, digital de a asculta radioul. „

Pe lângă această imagine, setul de instrumente destinat promovării DAB+ include elemente de design și  spoturi radio, distribuție online, social media, materiale de vânzare și publicitate pentru producători şi consumatori. Imaginea propusă poate fi pe deplin aliniată la nevoile fiecărei piețe, inclusiv sloganul poate variaza în funcție de țară. Țările care utilizeaza DAB+ au opțiunea de a utiliza sloganul „Mai mult radio” sau pot adopta un mesaj specific țării.

Jacqueline Bierhorst, vicepreședinte al WorldDAB, spune: „Noul brand DAB+ a fost incredibil de bine primit iar WorldDAB poate oferi pe lângă logo și un set de instrumente pentru a asigura o imagine consistentă DAB+ în toată lumea. Pentru noile piețe, setul de instrumente va ajuta la lansarea marketingului DAB +, iar pentru piețele existente DAB +, logo-ul este disponibil aici pentru cei care doresc să-l folosească. Recomandarea WorldDAB este ca noile logo-uri internationale sa fie adoptate de cat mai multe piete posibil, înlocuind astfel vechiul logo alb-negru”.

Logo-ul este o creaţie ARD din Germania, disponibil tuturor posturilor ce emit in digital DAB.