Acast personalizează publicitatea pentru podcast

Square

Acast este prima platformă online dedicată podcastului, care anunță introducerea de reclame personalizate în catalogul său de 3000 produse audio. Platforma, ale carei produse podcast sunt ascultate lunar de peste 125 de milioane de utilizatori, anunță că va personaliza spațiile publicitare ținând cont de informații ca: vremea, ora din zi, legătura cu numele show-ului, categoria de vârstă caruia i se dedică seria podcast.

De la vocea care urmează să citească mesajul publicitar, la efectele sonore și muzica utilizată, totul va fi personalizat. În acest moment, iD Mobile este primul brand care asigură partea de publicitate pe Acast.

Steve Dunlop, fondatorul și CEO al A Million Ads, a declarat: „Am creat un instrument și am conceput o abordare creativă care permite agentului de publicitate să respecte fiecare utilizator prin personalizarea fiecărui anunț.”

Anunțurile publicitare vor utiliza și funcția de locație a ascultătorului și va ține cont și de podcastul ascultat înainte de difuzarea anunțului. Vor fi peste 23.000 de versiuni diferite ale anunțului iar Acast va selecta, în baza acestor criterii, cea mai potrivită versiune pentru fiecare ascultător.

Oskar Serrander, directorul comercial al companiei Acast, spune: „Podcastingul este atât de unic, ascultătorii sunt aici mai implicați decât în ​​orice alt mediu. A face ca anunțurile să se potrivească cu experiența super-intimă a podcastului este esențială pentru orice campanie publicitară de succes. Suntem mândri că suntem primii care oferă anunțuri personalizate într-un mod în care podcasterii, agențiile de publicitate și ascultătorii îl vor iubi”.

Ceva de comentat?

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.