Grolsch la Bucuresti

Primul Anti-Mall din Romania

În perioada 6-8 decembrie, Grolsch inaugureaza primul Anti-Mall din România, în locul fostului magazin Bucuresti de pe Calea Lipscani. Timp de trei zile, toti cei care îi vor trece pragul sunt invitati sa ia parte la un nou experiment marca Grolsch.

Grolsch la Bucuresti
Grolsch i-a provocat pe cei mai creativi dintre experimentalisti sa încerce timp de 3 zile cum este sa traiasca doar din pasiunea lor, fie ca e vorba de DYI, fotografie, moda sau orice pasiune creativa. Grolsch a lansat aceasta invitatie prin intermediul unei provocari pe platforma experimentalist.ro, prin care 15 persoane au fost special recrutate pentru a face bani din pasiunea lor.

Unde? La Grolsch Anti-Mall, spatiul în care ei îsi vor pune la vânzare rezultatul pasiunii lor, iar noi toti vom putea sa le cumparam, sa le aflam povestea si sa îi sustinem în experimentul lor. Grolsch îsi propune astfel sa încurajeze creativitatea colectiva si nonconformismul, în acelasi timp amendând cliseele conventionale cu care ne întâlnim în fiecare zi.

Grolsch la BucurestiReinterpretarea mall-ului, un simbol al produselor de serie, într-o maniera anti-conformista va aduce împreuna minti creative, care vor da un nou rol spatiului. Evenimentul se va desfasura în fostul magazin Bucuresti, într-un locatie creativa, definita în antiteza cu simbolul produselor si experientelor în serie. Grolsch Anti-Mall va gazdui nu doar experimentul în care iau parte cei 15 experimentalisti, dar si modele de oameni care au reusit sa îsi transforme pasiunea în job.

Mai mult decât atât, spiritul locului va fi completat în fiecare zi de formatii românesti care vor sustine concerte: Les Elephants Bizarres, OCS, ROA, Electric Brother, Charlie Boy The Rabbit King, Gojira & Planet H, DJ Bully, alaturi de trupe experimentaliste.

Schimbarea urmarita de Grolsch prin Awakening si-a propus initial ca fiecare individ în parte sa îsi manifeste creativitatea în tot ceea ce face. Acum însa a venit momentul pentru o actiune colectiva care sa îi determine pe oameni sa adopte un nou stil de viata si sa îsi puna în aplicare ideile. Proiectul Anti-Mall îi ajuta pe experimentalisti sa îsi gaseasca timpul, locul si mediul potrivit pentru a-si scoate la iveala eul creativ.

Înca din 1615, Grolsch sustine spiritul non-conformist, experimentalistii, cautatorii de idei si pe cei care au curajul sa iasa din tiparele gândirii conventionale. Grolsch este brand-ul care prin traditie se autodefineste ca un sustinator ideilor îndraznete.

Va invitam sa aflati mai multe detalii despre Grolsch Anti-Mall vizitând www.grolsch.ro.